Radionica služi podizanju svijesti o preprekama koje se pojavljuju u životu osoba sa invaliditetom. Učenici razvijaju toleranciju, suosjećanje i maštovitost dok ih poticemo na istraživanje zanimljivosti vezanih za temu te osmišljavanje koncepta kroz skice i razgovor. Učenici kroz cijelu radionicu surađuju sa drugom grupom učenika koja izrađuje igračke sa invaliditetom, odlučuju se za koju će igračku izrađivati kućicu, zajedno komentiraju i raspravljaju o mogućnostima.
Pitanja koja se postavljaju su kako utjecati na olakšavanje života osobama sa invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti djelovanjem u našoj neposrednoj okolini, koliko društvo u kojem živimo prihvaća važnost svjesnosti o arhitektonskim barijerama i da li tu toleranciju sprovodi u djelo?
Jesmo li u mogućnosti razviti empatiju i nova razumijevanja stavljanjem sebe u ulogu arhitekta koji kreira dom za osobu/igračku sa invaliditetom?
1. travnja 2019.
Nema komentara:
Objavi komentar